Rejseplan

søndag den 20. maj 2012

Sydney

(Nu med billeder fra Sydney)

Så er jeg på Hawaii, men I skal ikke snydes for et par glimt af Sydney hvor jeg havde 4 dage inden Hawaii!
Vi var rundt byen og så de forskellige "must see".

Vi gik over Sydney Harbour Bridge. Det var meningen jeg ville have været på en guidet tur hvor man gik helt oppe på broen, på konstruktionen, men mit knæ har drillet mig siden vi gik Tongariro Crossing i NZ, så det måtte jeg droppe. Men en tur henover som fodgænger var nu også flot :-)

Dernæst gik vi til operahuset og gik rundt og tog billeder, og var indenfor også. Operaen består af klinker udenpå, så den kan skinne ekstra flot når solen står på. Og det gjorde den også. Vi havde super vejr i Sydney, så det var perfekt at gå byen tynd i :-)

Jeg har jo været i Sydney før, men det var dejligt at være tilbage, for vi havde 4 dage, og sidst havde jeg kun en overnatning, så nu nåede jeg mere eler mindre det jeg gerne ville!

Vi var også i en Wildlife Park og se de Australske dyr. Der var selvfølgelig både koalaer, kængduroer osv., alle dyr jeg har set sidst jeg var i Australien, men de er nu stadig kære :-)















Ingen kommentarer:

Send en kommentar