Rejseplan

torsdag den 10. maj 2012

13. hilsen fra NZ - Delfintur

Det her bliver mit sidste indlæg fra NZ!
Vi rejser til Sydney imorgen..

I dag har jeg snorklet med delfiner..! Det var den vildeste oplevelse jeg nok nogensinde har haft.. Vi sejlede ud til en flok på 2-300 delfiner, og kom i vandet, og så snorklede vi ellers omkring om med dem..
Jo mere interessant man gjorde sig med lyde og sjove svømmebevægelser, jo mere spændende blev man for dem. Jeg var åbenbart en stjerne til det, for jeg havde tit en flok omkring mig, under mig og endda øjenkontakt med nogle få.. Der var også en der var så sød at tisse lige foran mig, så jeg er blevet pisset på af en delfin i dag, ha ha..



Vi var ude i 3 timer og i vandet 5 gange af 10-15 minutter af gangen..
Det var en kanon fed oplevelse og jeg glæder mig til mere søliv på Hawaii, hvor jeg stadig har en ide om at tage dykkercertifikat!
Desværre havde jeg ikke et undervandskamera, men det skaffer jeg på Hawaii, så de billeder I især kan glæde jer med på facebook, er taget fra båden efter snorklingen :-)









Ingen kommentarer:

Send en kommentar