Rejseplan

mandag den 30. april 2012

9. hilsen fra NZ

Hej igen..

En lille kort hilsen fra Queenstown!
Vi ankom til byen hvor folk hopper ud fra alt muligt i soendags, og vi skal vaere her i 10 dage!


I dag har jeg hang glidet, som er lidt ligesom at flyve i faldskaerm, dog uden at hoppe ud fra et fly, men fra en bjergtop i 700 meters hoejde.. Havde ikke regnet med at det var noget jeg turde, men det gjorde jeg aabenbart, og nu er det gjort! Det var fedt, men kunne ogsaa maerke at hertil gik min graense! Vi svaevede rundt over bjerge og landskab i smaa 10 minutter!
Billeder kommer, men som I kan se, sidder jeg ikke paa min egen computer, saa I maa vente lidt med billeder.
Imorgen tager vi paa en day cruise i Milford Sounds, saa der er vi vaek indtil torsdag eftermiddag!

Her er fint her i Queenstown, men sne paa bjergene og en dejlig hyggelig by!
Det var alt for nu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar